Rowenta RH8870WO blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH8870WO blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Ashley 16-11-2017

Tevreden

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Tevreden dat het een stofzuiger is zonder kabel, het lawaai is niet overdreven, lichtjes waardoor je een beter gezichtsveld hebt, minder puntje in de wendbaarheid bij dit toestel. Het is moeilijk om ermee te draaien in een bocht. Het oog mag ook wat, het design vind ik mooi!

Pluspunten

• beperkt lawaai
  • snoerloos
  • lichtjes vooraan voor een beter gezichtsveld

Minpunten

• wendbaarheid

samira 15-11-2017

Niet overtuigd

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Momenteel ben ik nog niet overtuigd van deze nieuwe poetskameraad. Hij kan toch log uit de hoek komen en maakt toch wel wat lawaai. De driehoek is makkelijk om bijv. de trap te stofzuigen, maar ik geraak moeilijker in andere hoekjes van kamers. Ik mis de mogelijkheid om even de steel eraf te halen en snel met de buis in de hoekjes te gaan zoals bij een 'gewone' stofzuiger.

Nele DW 14-11-2017

goede handige stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Ik heb een IRobot en wou een handige steelstofzuiger om o.a. de trap te stofzuigen of eens snel iets op te stofzuigen. Ik vind de Rowenta Air Force daarvoor een goeie degelijke stofzuiger. Een lichtgewicht, makkelijk te bedienen en neemt niet veel plaats in. Het enige nadeel vind ik het lawaai dat hij maakt. Omdat ik hem als extra stofzuiger gebruik, stoort het mij niet zo. Maar als "hoofd" stofzuiger zou het mij wel storen.

Pluspunten

• 3-hoekige zuigmond
  • lichtgewicht
  • korte oplaadtijd
  • lange batterijduur
  • makkelijk te reinigen en op te bergen

Minpunten

• geluid

Xjuliekn 14-11-2017

Rowenta steelstofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

De stofzuiger is aan de zware kant maar zuigt heel goed. Hij is wel wat moeilijker om te besturen. Je moet er wat aan wennen.
Er wordt meer snel gestofzuigd bij ons.
Voor de grote poets neem ik wel de gewone stofzuiger.
Ook matten doet hij goed, zelf beter dan met de gewone stofzuiger. Wij zijn fan!

• Batterij
  • Zuigkracht

Minpunten

• Prijs
  • Moeilijker bestuurbaar

Berlingo13 12-11-2017

Ideaal stofzuiger heel wendbaar

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Ik ben zeker fan van dit toestel hij is erg wendbaar en gemakkelijk in gebruik voor elk moment van de dag.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht

Minpunten

• Dat je moet opladen

jesseren 08-11-2017

stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Mijn eerste indruk viel super mee. Gemakkelijk en snel in elkaar te steken . Je kan er gemakkelijk mee stofzuiger, zelfs de hoeken. Wel zwaar om met de hand te gebruiken maar dit went wel snel, zeker omdat het snoerloos is en je geen vervelende stofzuiger moet meeslepen. Ideaal om snel het huis te stofzuigen. En zeker een pluspunt heel handig om op bergen en neemt weinig plaats in beslag.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • makkelijk opbergbaar

Minpunten

• zwaar

Amij 07-11-2017

Tof toestel!

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Fijn toestel om te gebruiken wanneer je even snel wat vuil wil opzuigen.
Wil je het hele huis stofzuigen raadt ik deze niet aan.

Pluspunten

• hoge zuigkracht
  • Beweegt zich vlot
  • Verlichting

Minpunten

• Zwaar

lesley391 03-11-2017

goede 2e stofzuiger

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Deze steelstofzuiger is superhandig als 2e stofzuiger. Hoekjes en kantjes neemt hij niet perfect mee maar om zoals hier de slaapkamers tussenin te stofzuigen is hij perfect. Hij gaat ook voldoende lang mee, wat niet van alle steelstofzuigers gezegd kan worden. Is ook niet te zwaar en ziet er nog eens leuk uit ook. Hondenhaar neemt hij gemakkelijk op en het reservoir is voldoende groot dat je niet na 10min al moet gaan legen. Hij maakt wel evenveel lawaai als mijn gewone stofzuiger wat ik niet verwacht had. Zelfs mijn kinderen gebruiken hem. Af en toe discussie tussen de 2 jongste zoontjes wie mag stofzuigen nu! Wie had dat ooit gedacht! Benieuwd hoe lang dat zal duren.
Ik zou hem dus absoluut aanraden als 2e stofzuiger.

Pluspunten

• lange automie

Minpunten

• raakt minder goed in hoekjes

Katrien 27-10-2017

Gewoon goed, maar niet flexibel genoeg

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Aanrader voor matten!! Geschikt voor kleine ruimtes zoals appartementen, badkamer....niet geschikt voor een grote woning, om hiermee alles te doen. Hiervoor is het gewone type stofzuiger beter Makkelijk zonder snoer. Maar onmogelijk, door de vaste steel de trappen te doen. Batterij gaat zeer lang mee! Ook het geluid is zachter dan een andere stofzuiger. Zijn spitse punt prima in hoeken te gebruiken. Maar niet erg flexibel.

Pluspunten

• goede batterij
  • Modern design
  • Snoerloos

Minpunten

• Geen handstofzuiger

Heidi 25-10-2017

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Rowenta RH8870WO blauw

Heel handige stofzuiger. Met zijn spitse punt gemakkelijk te gebruiken in de hoeken. Het lichtje voor onder andere onder kast is nuttig. Geen lastige snoer en geen zak.
Een tien voor gebruiksgemak!

Pluspunten

• spits punt voor hoeken
  • snoerloos
  • lampje
  • wendbaar